یزدفردا: ستاد درآمد و تجهیز منابع استان صبح امروز به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی و باحضور اعضاء در محل سازمان مدیریت تشکیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در این جلسه با بیان اینکه بهبود و رونق فضای کسب و کار ارتباط مستقیمی با افزایش درآمدهای استان دارد، تصریح کرد که مسئولان استان علاوه بر جذب درآمد، در این راستا نیز وظیفه دارند.

حمید رضا نصیری زاده با بیان اینکه روند صدور مجوزها و موافقت های اصولی در ایران بالاتر از میانگین جهانی است، بیان داشت: طولانی بودن این پروسه، هزینه سرمایه گذاری و قیمت تمام شده کالاها را افزایش می دهد که می بایست در جهت بهبود آن قدم برداشت.

وی در این جلسه به تصمیم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای پیش بینی درآمدهای 95 اشاره کرد و از تشکیل کارگروهی برای بررسی کارشناسانه اوضاع اقتصادی استان بمنظور پیش بینی درآمدهای سال آینده استان خبر داد.

علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد و دبیر ستاد درآمد در این جلسه به ارائه آمار عملکرد درآمد استان در 6 ماهه اول امسال پرداخت و گفت: مجموع درآمدهای استان در این مدت 448 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان درآمد مصوب 16 درصد کاهش داشته است.

درآمد وصولی استان نیز در این مدت مشتمل بر 94 درصد درآمدهای مالیاتی، 3 درصد جرائم و خسارات و 3 درصد خدمات و فروش کالا بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا