یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان يزد گفت: پيش بيني و پيشگيري از جرم که با مشارکت آحاد شهروندان صورت بگيرد زمينه ساز امنيت و آرامش مطلوب براي مردم است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "حسين فروزاني"  ضمن تبريک اين هفته و اشاره به شعار امسال هفته ناجا افزود: اقتدار پليس به همراه همدلي و همزباني در جهت امنيت و آرامش براي مردم است.

 وي امنيت را يک سرمايه اجتماعي و مورد نياز مردم برشمرد و ادامه داد: موضوع اقتدار، در حوزه کاري پليس در واقع همراهي، همدلي و همفکري مردم در اجراي ماموريت هاي پليسي است.

سرهنگ فروزاني گفت: پيش بيني و پيشگيري از جرم که با مشارکت آحاد شهروندان صورت بگيرد زمينه ساز امنيت و آرامش مطلوب براي مردم است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان يزد خاطرنشان کرد: امروزه پليس ايران اسلامي به عنوان يک پليس جامعه محور، نيازمند همکاري، همفکري، مشارکت آحاد شهروندان، نهادها، اقشار مختلف اجتماعي و مراکز علمي و فرهنگي است.

وي با بيان اينکه مردم يکي از مهمترين سرمايه هاي اجتماعي پليس در ايجاد امنيت هستند ادامه داد: در جامعه اي که با همدلي و همزباني، امنيت و آرامش برقرار شود زندگي اجتماعي مردم نيز با آرامش بهتري تداوم خواهد يافت.

فروزاني با تاکيد بر اينکه چنانچه در يک جامعه امنيت نباشد مهمترين عضو يک جامعه که "خانواده" است شکل نخواهد گرفت تصريح کرد: از سوي ديگر در اين جامعه نيز توسعه اقتصادي، فرهنگي و علمي شکل نخواهد گرفت.

رئيس ستاد برگزاري هفته ناجا استان يزد در خاتمه يادآور شد: پليس، افتخار دارد که با همکاري مردم و ساير دستگاه هاي متولي در امر امنيت، ماموريت هاي خود را با موفقيت به پايان برساند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا