یزدفردا:طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و دفتر شهید فهمیده استان یزد با حضور مدیران این دو مجموعه در تاریخ 7 مهر سال جاری در محل دفتر ریاست پارک به امضای داریوش پورسراجیان رئیس پارک و محمدصادق شاه کرمی رئیس دفتر شهید فهمیده استان یزد رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این تفاهم نامه در راستای فراهم نمودن  بستر مناسب و امکانات تحقیقاتی مورد نیاز نوآوران، نخبگان و شرکتهای دانش بنیان در اجرای طرحها و ایده های مبتکرانه دفاعی به امضای طرفین رسید.

در این جلسه داریوش پورسراجیان ضمن ابراز خرسندی از برقراری این تفاهم نامه گفت: به طور قطع امضای این تفاهم نامه موجب ارتقا،کیفیت عملکرد شرکتهای مستقر در پارک در زمینه فناوریهای دفاعی خواهد شد.

 محمد صادق شاه کرمی، رئیس دفتر شهید فهمیده استان یزد نیز با بیان اینکه حلقه شرکتهای دانش بنیان را نمی­توان از دایره تولیدات صنایع دفاعی حذف کرد، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از شرکتهای دانش بنیان نمی­دانند بسیاری از تولیداتشان کاربرد دفاعی دارند و باید اطلاعات لازم در این زمینه به آنها داده شود.

گفتنی است، در این تفاهم نامه همکاری طرفین در ایجاد زیرساختهای توسعه فناوری دفاعی و انتقال تجربیات خود در زمینه راه اندازی شرکتهای دانش بنیان در این حوزه مورد تاکید قرار گرفته و محمدرضا حسینی به عنوان نماینده پارک علم و فناوری یزد موظف به پیگیری اجرای مفاد تفاهم نامه شد و همچنین مقرر شد در راستای ارزیابی روند اجرایی به صورت فصلی جلساتي بين پارك و مركز تشكيل گردد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا