یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد گفت: آحاد مردم، سازمان ها، نهادهاي مختلف دولتي و تک تک افراد جامعه به ويژه خانواده ها در توليد امنيت، نقش بسزايي دارند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "محمد رضا مزيدي"  امنيت را يکي از پديده هاي ضروري و مهم اجتماعي برشمرد و گفت: چنانچه از افراد جامعه اين سوال مطرح شود که وظيفه ايجاد امنيت بر عهده کيست؟ قاعدتا نگاه همه به سمت پليس مي رود.

مزيدي تصريح کرد: حفظ امنيت به عهده پليس است و آحاد مردم، سازمان ها، نهادهاي مختلف دولتي و تک تک افراد جامعه به ويژه خانواده ها در توليد امنيت نقش بسزايي دارند و خوشبختانه در استان يزد اين همدلي، همزباني و همراهي مردم، سازمان هاي دولتي و "سمن ها" با پليس، بسيار خوب بوده است.

سرهنگ مزيدي در ادامه با اشاره به شروع هفته ناجا و تعامل خوب پليس و ديگر ارگان ها در برگزاري مطلوب اين برنامه ها خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين برنامه هاي اين هفته در حوزه اجتماعي، ارائه خدمات مشاوره فعال در قالب طرح "هما" مي باشد.

وي در توضيح طرح هما پليس استان يزد گفت: در اين طرح، گروه هاي مشاوره و آموزش پليس در قالب مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعي با حضور در نقاط محروم و آسيب پذير شهر يزد، خدمات مشاوره اي رايگان به مردم ارائه مي کنند.

اين مقام انتظامي افزود: پليس معتقد است بسياري از آسيب هاي اجتماعي که امروزه در سطح استان و شهر يزد اتفاق مي افتد به دليل غفلت و ناآگاهي مي باشد که اين موضوع نيز برگرفته از پيچيدگي زندگي هاي روزمره امروز است.

مزيدي ضمن اشاره به برگزاري نمايشگاه پليس در محل کميته امداد شهر يزد ادامه داد: در اين نمايشگاه سعي شده است تا در حد امکان نسبت به ارتقاء آگاهي هاي مردم تلاش کنيم.

 معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد در خاتمه يادآور شد: اين معاونت در حوزه آموزش همگاني نيز آمادگي اعزام کارشناسان خود به محل هايي که مردم نياز دارند را دارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا