یزدفردا "آیت الله ناصری  نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و آیت الله وافی نماینده مجلس خبرگان استان یزد به مناسبت کشته شدگان حادثه منا‎ پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کردند .

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: وَمَن یُرِد فیه بِالحادٍ بِظُلم نُذِقهُ مِن عذابٍ الیم              آیه 25 سوره حج

ضایعه اسفناک و فاجعه دردناک حرم امن الهی را که در آن هزاران انسان مسلمان ، مظلوم و بی پناه از سراسر جهان بخاطر سوءنیت و بی کفایتی حکام جائر سعودی ، جان خود را ازدست دادند ، باید حادثه ای کم نظیر دانست که در حافظه تاریخ حجّ باقی خواهد ماند و عاملین آن مورد لعن و نفرین آیندگان قرار خواهند گرفت.

در این رویداد تلخ و ناگوار صدها نفر از حجّاج محترم جمهوری اسلامی ایران نیز به لقاءالله پیوستند و ملت صبور و مجاهد ما را عزادار ساختند.

اینجانبان با عرض تسلیت به پیشگاه مبارک امام عصر ارواحنا فداه و محضر مقام معظم رهبری ادام الله ظله العالی از خداوند مسئلت داریم مغفرت و رضوان خودش را شامل حال میهمانی نماید که در سخت ترین شرایط و با تحمل سنگین ترین مصائب به دیدار محبوبشان شتافتند و در جوار رحمت واسعه اش جای گرفتند.

ضمنا وظیفه میدانیم با دلی آکنده از اندوه، مراتب همدردی و تأثر شدید خود را به خانواده های محترم           حاج حسن دانش ، حاج مهدی درستکار و حاج محمدرضا کارگر از استان دارالعباده یزد ابراز داشته ، برای عزیرانشان بویژه قاری ممتاز و بین المللی مرحوم حاج حسن دانش که در این رخداد غمبار ، قربانی شدند از پروردگار رئوف و بنده نواز، بهترین پاداشها و برترین نعمتهای ابدی را که همنشینی با ابرار می باشد درخواست نماییم بمنّه و کرمه.

وسیعلم الذین ظلمو ایّ منقلب ینقلبون.

 

 

 

             محمدرضا ناصری                                     ابوالقاسم وافی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد             نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا