همزمان با برگزاری جشنواره مهردانه در روستای مبارکه از توابع شهرستان تفت از دو نفر از برگزیدگان گردشگری کشور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد همزمان با برگزاری اولین جشنواره مهردانه در روستای مبارکه شهرستان تفت از سرکار خانم منتظری دهیار روستای اسلامیه و دهیار نمونه گردشگری کشور و همچنین از حسین دهقان منشادی بعنوان راهنمای شایسته تقدیر که در جشنواره روز جهانی گردشگری نیز مورد تجلیل معاونین رئیس جمهور قرار گرفته بودند تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان تفت و معاونین سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از سوی این اداره کل برگزار گردید با لوح سپاس از این دو فعال در حوزه صنعت گردشگری که حائز رتبه برتر در جشنواره ملی گردشگری شده بودند تقدیر شد.

شایان ذکر است این الواح که به امضاء محمد مهدی شرافت مدیر کل میراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگری استان و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور رسیده بود که با اهداء آن توسط فرماندار محترم شهرستان تفت و معاون گردشگری این اداره به برگزیدگان، از تلاش و خدمات این افراد در توسعه گردشگری قدردانی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا