یزدفردا:در دهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد با حضور استاندار از شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز) به عنوان تعاونی برتر تجلیل شد.

،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در مراسم دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد در هتل زنبق با اشاره به اینکه نقش تعاونی‌ها باید در اقتصاد کشور احیا شود، اظهار داشت: تعاونی‌ها باید 25 درصد اقتصاد کشور را بر اساس برنامه چشم‌انداز 20 ساله به خود اختصاص دهند.

ریاحی با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ تعاونی در استان یزد وجود دارد و فعالیت‌ تعاونی‌های بزرگ نشان از این واقعیت دارد، عنوان کرد: برخی تعاونی‌های یزد در سطح ملی و حتی بین‌المللی مطرح هستند و توانسته‌اند با سرمایه‌‌های خرد مردم، دست به کارهای بزرگ و ارزشمندی بزنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه تعاونی‌ها تاکنون در زمینه جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم تلاش کرده‌اند و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته‌اند، بیان کرد: برای اینکه بتوان تعاونی‌ها را به خوبی اداره کرد و آنها را گسترش داد، لازم است از دانش روز نیز بهره گرفته شود و شرکت‌های دانش‌‌بنیان باید در تعاونی‌ها نیز نمود بیشتری پیدا کنند.

سیدمحمد میرمحمدی, استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن ایراد سخنرانی اظهار کرد : تمام برنامه های ما در گذشته بر محور تعاون استوار بوده و در امور فرهنگی و اجتماعی معمولا کارها بصورت گروهی انجام می شد که به مباحث تقسیم آب و میرابی می توان اشاره کرد.

همچنین حمید شرفی از شرکت تعاونی دانش‌بنیان پیشگامان پرواز و به نمایندگی از تعاونیهای برتر دقایقی به ایراد سخن پرداخت

 در این مراسم از شرکت تعاونی کارکنان نیروگاه یزد، شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ، شرکت تعاونی دانش‌بنیان پیشگامان رسانه و آینده زبده ( پرواز )، شرکت تعاونی خدمات فنی فولاد، شرکت تعاونی فراگیر غدیر علی‌آباد، شرکت تعاونی کارکنان مسکن سنگ‌آهن مرکزی ایران و اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان دولت به عنوان هفت تعاونی برتر استان یزد تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا