واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) اردوی زیارتی طرح «تا انتها حضور» را با یاد و نام شهدای فاجعه منا؛ استاد حاج حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر برگزار کرد.

به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)، واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) اردوی زیارتی قم- جمکران را با حضور 75 نفر از دانش‌آموزان شهرستان یزد و با یادبود شهدای فاجعه منا به ویژه قاری بین‌الملی دیار دارالباده؛ استاد حاج حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر برپا نمود.

در این اردوی دو روزه دانش‌آموزان طرح تا انتها حضور در برنامه‌های فرهنگی مختلفی شرکت نمودند. حضور در حرم کریمه اهل‌بیت(ع)؛ حضرت فاطمه معصومه(س) و شرکت در برنامه‌های حرم‌شناسی، کارگاه حجاب و عفاف، شرکت در دعای کمیل حرم مطهر و... از برنامه‌های این اردو بود.

 همچنین مهدی‌یاوران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران نیز حضور یافتند و با امام عصر(عج) تجدید عهد و پیمان نمودند. و ندبه‌ دلتنگی‌‌شان در فراق امام زمان(عج) را در این مکان مقدس خواندند.

حضور در گلزار شهدای قم و زیارت قبور مطهر شهدایی چون شهید مهدی زین‌الدین؛ فرمانده لشکر علی‌بن‌ابیطالب(ع) و شرکت در نماز جمعه قم نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی تربیتی بود.

گفتنی است این برنامه، دومین اردوی طرح دانش‌آموزی تا انتها حضور سال 94 بود که بعد از اردوی 4 روزه درون شهری سانیچ برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا