مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به آغاز بازگشت حجاج بیت الله الحرام از تدابیر ویژه برای تسهیل ورود حجاج به میهن و تسریع در ترخیص بار آنان خبر داد.

سید اصغر چاوشی زاده با عرض تسلیت  فاجعه مصیبت بار منا به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده‌های این عزیزان و همدردی با آنان، از خداوند صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت نمود.

وی در ادامه به حضور کارشناسان گمرک در فرودگاه شهید صدوقی اشاره کرد و گفت: گمرک استان یزد حداکثر توان خود را برای تسهیل ورود حجاج عزیز به میهن و تسریع در ترخیص بار همراه آنان به کار می گیرد.

مدیرکل گمرک استان یزد خاطرنشان کرد: اداره کل گمرک استان یزد با تمام قوا در جهت خدمت رسانی به برگزیده گان خدا در برگشت از این سفر زیارتی آماده خواهد بود و با اتخاذ تدابیر ویژه سعی خواهد کرد بار حجاج در سریع ترین زمان ممکن از گمرک فرودگاه ترخیص شود.

چاوشی زاده خاطرنشان کرد: گمرک یزد نهایت سعی و تلاش خود را برای تسریع در خروج بار حجاج به کار گرفته و هماهنگی های لازم انجام داده  و امیدواریم خدمات بهتر ومطلوب تری نسبت به سال گذشته در اختیار این بزرگواران  قرار بدهیم.

مدیرکل گمرک استا ن یزد در پایان تاکید کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 21 هزار  276 مسافر با 84 پرواز از گمرک فرودگا شهید صدوقی یزد تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از نظر تعداد مسافر 55 درصد و از نظر تعداد پرواز 54 درصد کاهش را نشان می دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا