یزد فردا: به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام جواد(ع) یزد، به منظور هدفمند نمودن مسیر دانشجویان خواستار ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا، حوزه پژوهشی این دانشگاه اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی با ظرفیت محدود زیر نظر افراد متخصص در این زمینه می نماید.

نبود دانش کافی، وجود شرکت های غیرمعتبر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین مشاوره های غیرتخصصی از مشکلات حال حاضر دانشجویان و اساتید استان یزد است که حتی در مواردی منجر به تحصیل اجباری در دانشگاه های غیرمعتبر دنیا می گردد. به همین دلیل با برگزاری کارگاهی تخصصی سعی می شود این روند مطابق با معیارهای وزارت علوم ایران هدفمند شود.

در این کارگاه که در تاریخ چهارشنبه 22 مهر ماه، از ساعت 17 الی 20 در آمفی تأتر دانشگاه امام جواد برگزار می شود مباحثی همچون آشنایی با دانشگاههای معتبر کانادا، روند اخذ پذیرش تحصیلی و مدارک مورد نیاز و شرایط تحصیل و زندگی در کانادا مطرح می گردد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_107684.jpeg


سخنرانان این سمینار دکتر جمشید ابویی، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد و فارغ التحصیل دانشگاه های واترلو و تورنتو کانادا و همچنین مهندس علی فرحانه مدیر برگزاری آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی استان یزد و مشاور موسسات اعزام دانشجو در تهران می باشند. حامی این همایش نیز موسسه فرهنگی هنری تک منظوره فرهیختگان هنر و دانش کویر می باشد.

امید است با برگزاری کارگاههای تخصصی در این حیطه، دانشگاه امام جواد(ع) خدمت علمی دیگری به اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مجموعه دانشگاههای استان یزد داشته باشد.

علاقمندان به شرکت در کارگاه " چگونگی ادامه تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور کانادا" می توانند به سایت www.iju.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 38273080 تماس حاصل نمایند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا