مراسم تجليل از دانش‌آموزان و دانشجويان ممتاز کارکنان شركت برق منطقه‌ای يزد با حضور خانواده‌های کارکنان شرکت، چهارشنبه 15 مهرماه در پارك شادي يزد برگزار و از 266 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز تقدیر شد.

در این مراسم مدیرعامل شركت برق منطقه‌ای يزد، با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا، به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت برق با بازماندگان این عزیزان ابراز همدردی نمود.

 وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز برای ما باعث عزت و اقتدار در عرصه بین‌المللی، است، ایثارگری و ازجان‌گذشتگی شهیدان عزیز و ایثارگران گران‌قدر این مرزوبوم در 8 سال دفاع مقدس است.

صباغ‌زادگان در ادامه مراسم از والدین دانش‌آموزان که با کوشش و تلاش حامی فرزندان خود در دوران تحصیل بودند و زمینه رشد و موفقیت آن‌ها را فراهم کردند تشکر کرد و افزود: این تلاش‌ها برای فرزندان نوعی سرمایه‌گذاری در مسیر موفقیت فرزندان است.

وی همچنین برگزاری این مراسم را در تشویق دانش‌آموزان برای کسب موفقیت‌های تحصیلی بیشتر موثر دانست و در پایان برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان آرزوی توفیق کرد.

تجلیل از مقام‌آوران مسابقات قرآني وزارت نيرو، نمایش، موسیقی، گروه كودك، گريم صورت كودكان و گرفتن عكس خانوادگي همكاران از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم، چند تن از شرکت‌کنندگان، با ابراز خشنودی از آیین‌های ویژه تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان، خواستار تداوم این‌گونه برنامه‌ها از سوی شرکت برق منطقه‌اي يزد شدند و برگزاری این‌گونه مراسم‌ها را مشوق بسیار خوبی برای فرزندان کارکنان دانستند.

لازم به ذکر است مراسم تقدیر از دانش آموزان و دانشجويان ممتاز با همکاری معاونت‌های مالي و پشتیبانی، منابع انسانی و دفترهای روابط عمومی و حراست برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا