فرماندار يزد گفت: نيروي انتظامي يك نيروي مردمي است كه استحكام و اقتدار آن به پشتوانه مردم است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، ساختمان جديد كلانتري 16 سيد جعفر يزد با حضور فرماندار، جانشين فرماندهي انتظامي استان، معاون دادستان عمومي و انقلاب يزد، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و جمعي از پرسنل نيروي انتظامي به بهره برداري رسيد.

" محمود شاكري شمسي " در اين مراسم با تبريك هفته نيروي انتظامي، ياد و خاطره تمامي شهدا به ويژه شهداي گرانقدر ناجا را گراميداشت و افزود: كلانتري هاي بايد پناهگاهي باشد تا كساني كه حقي از آنان ضايع شده اند با مراجعه به آنان با همكاري پرسنل نيروي انتظامي حقوق تضييع شده خود را باز پس بگيرند.

فرماندار يزد با بيان اينكه نيروي انتظامي يك نيروي مردمي است كه استحكام و اقتدار آن به پشتوانه مردم است اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات فرماندهي انتظامي در استان و به تبع آن شهرستان يزد بر پايه يك تصميمات خردمندانه است.

رئيس شوراي تأمين شهرستان يزد خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي به عنوان نيروي مدافع حقوق مردم بايد مباحث جامعه را تحليل نموده و با توجه به وضع موجود نقشه راه را براي اقدام عليه بزهكاران صورت دهد.

وي اعلام كرد: با تدابير انديشيده شده شاهد كاهش قابل توجهي از جرائم و بزه هاي اجتماعي و افزايش كشفيات در استان و شهرستان بوده ايم كه اين نشان از تلاش شبانه روزي پرسنل خدوم نيروي انتظامي است.

فرماندار يزد تصريح كرد: پيشرفت و توسعه استان در گرو امنيت به ويژه امنيت اجتماعي است كه اين مهم نيز با تلاش مأموران اين نيرو در يزد محقق شده است.

" شاكري شمسي " در پايان به موضوع برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاري اشاره كرد و افزود: امیدواریم این انتخابات نیز به مانند سایر انتخابات ها در کمال آرامش و با امنیت کامل برگزار شود، تا همراه با حضور گسترده مردم شاهد افتخار آفرینی دیگری براي ايران اسلامي باشیم.

لازم بذكر است ساختمان جديد كلانتري 16 سيد جعفر به مساحت 515 متر مربع همزمان با هفته نيروي انتظامي به بهره برداري رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا