رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برپايي ايستگاه سلامت در موسسه آموزش عالی امام جواد (ع)  و حضور اعضای دانشجویی در جمع دانشجویان جدیدالورود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : با توجه به اينكه دانشگاه‌ها به عنوان کانون رشد و پیشرفت جامعه‏ می باشند وظیفه تولید علم و دانش را به عهده دارند و رسيدن به مسیر رشد و تعالی با اعتقاد به وفاق و تلاش عمومی برای توسعه هر چه بیشتر فعاليت‌هاي علمی، آموزشی، فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی اعضاي کانون دانشجویی موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) یزد دانشجويان تازه وارد را با جمعيت هلال احمر و سازمان جوانان هلال احمر آشنا کردند.

زارع سروی گفت: در اين طرح دانشجويان جديدالورود با اهداف و وظايف جمعيت هلال احمر و فعاليت‌هاي سازمان جوانان هلال احمر آشنا و با فراهم نمودن بستر مناسب براي همكاري هاي علمي و امدادي در بين دانشجويان فرهنگ نوع‌دوستي با پيش‌بيني برنامه‌هاي بشردوستانه و امدادي در سراسر دانشگاه ها ترويج داده مي شود.

وی عنوان کرد : اعضا کانون دانشجویی با نصب چادر جهت استقرار اعضا، ارائه فراخوان عضوبت به جذب اعضاي جديدالورود جهت شركت در برنامه‌هاي ابلاغي و پيشنهادي كانون مي پردازند و همچنين در اين چادرها اطلاع رساني از فعاليت‌هاي كانون‌هاي دانشجويي هلال احمر از طريق توزيع بروشور، پخش كليپ، نصب بنر و پوستر، برپايي نمايشگاهي از دستاوردهاي جمعيت هلال احمر و برپايي ايستگاه سلامت انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اهداف برگزاری طرح را شامل آشنایی دانشجویان جدید الورود با فعالیتهای کانون هلال احمر ، همکاری اعضا با مسولین دانشگاه در روند ثبت نام بهتر دانشجویان جدید و ایجاد بروشور و انگیزه بین اعضای دانشجو در زمان آغاز  ترم جدید دانست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا