با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، اداره کل فنی و حرفه ای استان و میزبانی ناحیه مقاومت ثارا... یزد کلاسهای ترویجی در مناطق مسکونی مختلف استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد سرپرست معاونت صنایع دستی این اداره کل عنوان کرد: با همکاری این اداره کل، اداره کل فنی و حرفه ای و با برنامه ریزی و میزبانی ناحیه مقاومت ثارا... یزد کلاسهای ترویجی در مناطق مسکونی مختلف استان یزد برگزار گردید که نتایج مثبت آن دلالت بر عزم این سربازان حریم اقتصاد مقاومتی دارد.

محمدرضا دهقان مهرجردی افزود: طبق برنامه در هر دوره حداقل یکصد و پنجاه نفر از مباحث اشتغالزایی بهره می برند و راهکارهای اشتغالزایی توسط کارشناسان فنی و حرفه ای و صنایع دستی تبیین می گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی این جلسه جایگاه کار در دین مبین اسلام و روایات مختلف از بزرگان مطرح و همچنین اصول کار و اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت. ضمناً انواع رشته های مختلف اعم از نساجی، سفال و غیره برای مخاطبین معرفی و مراحل آموزش، تولید و عرضه به بازار تبیین گردید.

گفتنی است: با تلاش و مساعدت کارشناسان این اداره کل و کارشناسان حوزه اشتغال و تسهیلات ناحیه ثارا... این دوره ها برنامه ریزی گردیده و به بهترین نحو به مرحله اجرا در آمده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا