یزدفردا :در پی بروز شایعاتی پیرامون استعفاء "شهردار یزد" شهردار یزد در گفتگو با یزدفردا موارد مطروحه پیرامون استعفاء از قول یکی از سایت های یزدی  را کذب محض دانست.

شهردار یزد در ادامه نامه استعفاءخود به شورا را یک فرصت برای شهر یزد دانست و افزود:اعتقاد کامل دارم شهردار تنها با حمایت قاطع اعضاء شورای اسلامی شهر می توانند در تحقق اهداف بلندمدت شهری گام بردارد و استعفاء یک فرصت برای شهر و شورای شهر است .

عظیمی زاده شهرداریزد افزود:شورای اسلامی شهر یزد می تواند با عدم قبول استعفاء و حمایت ازشهردار در جهت تحقق اهداف بلند مدت شهری گام بردارد و یا با انتخاب شهردار جدید که مورد حمایت تمام اعضاء شورا باشد در دو سال باقی مانده عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذارند .

شهردار یزد در ادامه عنوان مسائلی از قبیل اختلاف با استانداری و زیاده خواهی اعضاء شورای اسلامی شهر را کذب محض دانست و گفت:طی دوسال گذشته بیشترین تعامل را با استانداری یزد و شورا  را  داشتیم و داریم و نمایندگان محترم مردم در شورای شهر یزد نیز تنها خواست مردم را دنبال کرده و مشکلی با هیچ یک از اعضاء شورا وجود نداشته است .

وی در پایان خود را خدمت گذار مردم دانست و افزود:امیدواریم با تصمیم شورای شهر آنچه که به نفع شهر یزد است حاصل شود و منتظر تصمیم شورا می مانیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا