رسیدن پای اختلافات خانوادگی به  شبکه اجتماعی موبایلی

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به توهین ،تهدید و فحاشی کرده بود توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی دستگیر شد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت :با ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند مبنی بر توهین ، فحاشی و تهدید در شبکه اجتماعی تلگرام ، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ"سید غلامرضا حسینی" اظهار داشت: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل توهین ، فحاشی و تهدید بر علیه شاکیه در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل شناسایی و متهم با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.

وی گفت : متهم در ابتدا منکر عمل مجرمانه خود شد اما پس از مشاهده و بازبینی مستندات لب به اعتراف گشود و  در اظهارات خود بیان داشت پیامهای ارسال شده در شبکه تلگرام توسط خودم ارسال شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی بیان داشت :متهم از اختلاف خانوادگی خود با شاکیه گفت و اظهار داشت با توجه به اینکه شاکی خواهر همسرم است و از مدت ها پیش اختلافات و مشکلات خانوادگی بین ما وجود داشته قصد آزار و اذیت وی را داشتم و در حال حاضر از کرده خود پشیمان هستم .

 هشدار پلیس فتا به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتافرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی به زائران کربلای معلی در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی هشدار داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "سرگرد "سهیل خاکشور" امروز با اعلام این خبر گفت: اینترنت به عنوان مهمترین رسانه عصر جدید به دلیل ویژگی هایی همچون گمنامی ،هویت پنهان افراد و نامحدود بودن مرز جغرافیایی فرصت های جدیدی برای مجرمان فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده است.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: زائران اباعبدالله الحسین(ع) هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، نکات امنیتی را رعایت و حتی الامکان از مکان های عمومی (نت سرا) برای ثبت نام و پرداخت اینترنتی هزینه ها استفاده نکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا