همه تلاش دفتر تحقیقات کاربردی باید ایجاد پیوند بین علم و عمل باشد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان يزد گفت: همه تلاش دفتر تحقیقات کاربردی باید ایجاد پیوند بین علم و عمل باشد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" در بازديد از دفتر تحقیقات کاربردی، از نزدیک با امکانات و دستاورهای دفتر تحقیقات کاربردی آشنا شد و بر  لزوم پیوند علم با عمل در این مرکز تاكيد كرد.

در این بازدید سردار کاکاوند گفت: دفتر تحقیقات از جمله بخش‌هایی است که می‌تواند با کاربردی کردن نتایج تحقیق، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان را برطرف نماید و این اقدام با تعامل نزدیک با مراکز علمی و دانشگاهی و نیز درگیر کردن ادارات و سازمان های دولتی با امنیت میسر مي شود.

وی افزود: ما هنگامی می توانیم بین علم و عمل پیوند برقرار کنیم که مشکلات و چالش های واقعی رده‌ها را شناسایی کرده باشیم.

فرمانده انتظامی استان يزد در پايان با توجه به ارتباط کاری نزدیک دفتر تحقیقات کاربردی با معاونت اجتماعی استان، تعامل نزدیک این دو رده را جهت کارایی بیشتر و بهتر از ملزومات خواستار شد.

  کاهش 20 درصدی جرایم در یزد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به آثار و علائم بروز جرم و بزهکاری در افراد جامعه، از کاهش 20 درصدی جرایم در 7 ماهه ابتدایی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" در کمیسیون کشف جرم، گفت: با تلاش همکاران پلیس در رده های مختلف انتظامی و برنامه ریزی های لازم در راستای پیشگیری از جرایم در سطح جامعه، شاهد کاهش 20 درصدی جرایم در سطح استان یزد بوده ایم.

وی یکی از علل و عوامل تاثیرگذار بر جرایم به خصوص سرقت را اعتیاد و معتادان تابلو ولگرد عنوان کرد و گفت: با بررسی این موضوع و دستگیری و تحویل معتادان تابلو ولگرد به اردوگاه ترک اعتیاد اجباری در شهر یزد توانستیم کاهش 60 درصدی سرقت منزل را به دست آوریم.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به افزایش 13 درصدی کشف جرم نسبت به وقوع جرم در استان یزد، خاطرنشان کرد: حضور به موقع واحدهای گشتی در سطح شهر و همچنین اشرافیت پلیس بر نقاط جرم خیز، در کاهش جرایم تاثیرگذار است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: رسیدگی به دغدغه و مطالبات مردم که از برنامه های کاری پلیس است باعث افزایش احساس امنیت شهروندان و همچنین رضایت­مندی آنها از عملکرد پلیس، خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن تاکید بر اولویت پلیس استان در راه مبارزه با سرقت و پیشگیری اجتماعی، تصریح کرد: کشف به موقع جرایم به ویژه سرقت، پیشگیری از تکرار جرایم را در پی خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا