معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لزوم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان، بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی برای حمایت از این قهرمانان را ضروری دانست.

یزدفردا:، محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، دشتی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، وحیدرضا خباززاده عضو شورای اسلامی شهر یزد، محسن پور سلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان ، محمد شیبانی مشاور معاونت سیاسی امنیتی استانداری یزد ، مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در منزل امیر کاظم پور کماندار یزدی دارنده مدال طلای تیمی مسابقات جهانی دانمارک با وی و خانواده قهرمان یزدی دیدار کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این دیدار گفت: وظیفه و مسئولیت اجتماعی همه ما است که از ورزشکاران و قهرمانان مدال‌آور استان حمایت کنیم.

محمدعلی طالبی ادامه داد: نباید قهرمانان ملی و بین‌المللی ما در زندگی دغدغه مالی داشته باشند و باید به نحو شایسته از آن‌ها حمایت کنیم تا با آسایش فکری و ذهنی در مسابقات و تمرینات شرکت کنند.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران قهرمان در برابر افتخارآفرینی آن‌ها ناچیز است و این ورزشکاران عمدتاً فداکارانه و ایثارگرانه، با عشق و علاقه و هزینه شخصی برای ملت ایران و مردم استان افتخارآفرینی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ضرورت دارد بانک اطلاعاتی جامعی از ورزشکاران قهرمان استان تهیه شود تا حمایت‌های دولت از این افتخارآفرینان به نحو شایسته انجام شود.

طالبی با اشاره به تنگناها و محدودیت‌های دولت تدبیر و امید در منابع مالی تصریح کرد: در حال حاضر دولت در بدترین شرایط مالی 10 سال اخیر به سر می‌برد و متأسفانه درزمانی که منابع دولت به لحاظ منابع مالی غنی بود، اقدامات پایدار و زیربنایی مناسبی برای حمایت از ورزشکاران صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران استان احساس کنند که اراده‌ای در سطح مسئولان استان برای حمایت از آن‌ها وجود دارد انگیزه‌هایشان برای انجام فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه در سطح قهرمانی افزایش می‌یابد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: تجلیل و قدردانی از قهرمانان و افتخارآفرینان از وظایف ماست و در صددیم تا بخشی از تلاش ها و زحمات ورزشکاران را جبران کنیم.

مسعود شریعتی افزود: امیدوارم با توسعه رشته های مختلف ورزشی بیش از پیش شاهد افتخار و غرور آفرینی ورزشکاران یزدی در میادین مختلف باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار صمیمی با اهداء لوح تقدیر از «امیر کاظم پور» کماندار یزدی دارنده مدال طلای تیمی مسابقات جهانی دانمارک تجلیل گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا