مسئول فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از برگزاري بيست و دومين نشست از سلسله نشست‌هاي سبك زندگي اسلامي با موضوع «يك جور ديگه فكر كن» خبر داد.

عليرضا ثواچه اظهار داشت: سلسله نشست‌هاي سبك زندگي از اوايل امسال با حضور اساتيد برجسته و تاثيرگذار حوزه و دانشگاه توسط سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد آغاز شده و تاكنون بيست و يك نشست با عناوين و موضوعات مختلف برگزار شده است.

وي افزود: نشست بيست و دوم نيز با موضوع «يك جور ديگه فكر كن» با حضور دكتر صادقي‌پور برگزار مي‌شود و علاقمندان به شركت در اين كارگاه‌هاي آموزشي مي‌توانند در اين نشست نيز شركت كنند.

ثواچه با اشاره به اينكه اغلب نشست‌هاي سلسله‌اي در روزهاي سه‌شنبه هر هفته برگزار شده است، افزود: اين هفته نشست در روز چهارشنبه، چهارم آذرماه از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.

مسئول فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد با بيان اينكه ثبت‌نام و شركت در اين نشست‌ها رايگان است، خاطرنشان كرد: علاقمندان به شركت در اين نشست‌ها با يك بار ثبت‌نام از طريق سامانه 30006159 و ارسال عدد 222 به اين شماره، مي‌توانند در اين نشست‌ها شركت كنند.

وي عنوان كرد: برگزاري اين نشست‌ها از طريق همين سامانه به افرادي كه يك بار اقدام به ثبت‌نام كرده باشند، صورت خواهد گرفت.

ثواچه با اشاره به استقبال بسيار خوب مردم يزد از اين نشست‌ها خاطرنشان كرد: ظرفيت فرهنگسراي شهرداري يزد به واقع پاسخگوي جمعيت مشتاق براي شركت در اين نشست‌ها نيست و اميدواريم بتوانيم با برنامه‌ريزي‌هاي جديد، اين برنامه را ساماندهي بهتري كنيم.

وي يادآور شد: در اين نشست‌ها تاكنون اساتيدي همچون استاد احمد آبايي، استاد دهقان،استاد ترکمانی و ... حضور داشته‌اند و نشست‌هاي قبلي با موضوعاتي از قبيل «آداب همسرداري»، «روش‌هاي تربيتي براي فرزندان»، «چند تغيير براي زندگي بهتر»، «چرا عشق، هيجان و استرس»، «زندگي با طعم رسانه»، «رازهاي زندگي موفق»، «طب سنتي در پاييز» و .... برگزار شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا