انجمن علمی نانوتکنولوژی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌نمایند.

دکتر نوید نصیری‌زاده دبیر انجمن علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به برگزاری دومین هفته استانی فناوری نانو که با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، استانداری یزد و تعدادی از موسسات آموزش عالی، ارگان‌ها و سازمان‌های استان یزد برگزار می‌گردد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبانی از این رویداد مهم را با برگزاری همایش یک روزه فناوری نانو بر عهده دارد.

نصيري زاده افزود : این همایش یک روزه با هدف آموزش و ترویج این فناوری نوین صورت می‌پذیرد.

وي ادامه داد: در این همایش علاوه بر مباحث حمایت‌های تشویقی ستاد از پایان‌نامه‌ها و مقالات دانشجویی در خصوص تجربه‌های موفق و ناموفق شرکت‌های حوزه فناوری نانو بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

دبير انجمن علمي نانو تكنولوژي دانشگاه آزاد اسلامي يزد گفت :  به این وسیله از کلیه مسئولین محترم استان، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی و همچنین صاحبین صنعت و شرکت‌های فناور در استان جهت شرکت در این همایش یک روزه دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذكر است : همايش يك روزه فناوري نانو 4 آذرماه از ساعت 8:30  الي 11:30 در سالن آمفي تئاتر دكتر سلطاني و از ساعت 14 الي 17 عصركارگاه آموزشي نانو مواد و كاربرد آن ها در علوم مختلف ، در سالن كنفرانس دكتر طاهري این واحد دانشگاهی يزد برگزار مي شود.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا