یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :عامل نشر اکاذيب و هتک حيثيت در شبکه اجتماعي تلگرام از سوي پليس فتا استان قزوين شناسايي و دستگير شد.

 به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:جانشين فرماندهي انتظامي استان قزوين در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت شخصي مبني بر هتك حيثيت و نشر اكاذيب بر عليه وي در شبكه اجتماعي تلگرام ،  و نوشتن مطالب كذب و دروغ براي تشويش اذهان عمومي، بلافاصه در اين خصوص پس از هماهنگي با مقام قضايي پرونده تشکيل و موضوع در دستور كار مأموران پليس فتا اين استان قرار گرفت .

وي ادامه داد : کارشناسان اين پليس طي يکسري اقدامات فني و تخصصي متهم 23ساله  خانم و ساکن قزوين را شناسايي و با مجوز قضايي دستگير کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قزوين عنوان داشت: متهم پس از انتقال به پليس فتا در ابتدا منکر هرگونه ارسال پيامک و هتک حيثيت و نشر اكاذيب در شبكه اجتماعي تلگرام شد اما در مواجه با ادله و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبني بر هتک حيثيت شاکي اعتراف کرد .

سرهنگ "سلمان اميري" تصريح کرد: متهم دليل خود را از اين اقدام حس انتقام جويي به خاطر موفقيت شاكي در حرفه  خود در سطح شهر بيان کرد.

اميري خاطر نشان کرد: به افرادي كه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اقدام به هتك حيثيت و نشر اكاذيب عليه همديگر مي کنند، هشدار داده مي شود  طبق ماده 17 قانوم جرايم رايانه اي با اثبات عمل مجرمانه آنها بايد پاسخگوي قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا