کشف بیش از 277 کیلو تریاک و مرفین در یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 255 کیلو تریاک، 22 کیلو و 500 گرم مرفین و دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

سردار "ایرج کاکاوند" در گفت و گو با خبرنگار پلیس، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس این استان از تردد قاچاقچیان با دو دستگاه سواری "پژو 405" در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی ضمن اشاره به ردگیری مسیر دقیق حرکت قاچاقچیان توسط تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر یزد و مهریز، افزود: روز گذشته تعداد دو دستگاه خودرو سواری 405 مربوط به سوداگران مرگ در مسیر های فرعی و مواصلاتی استان مشاهده شد که ماموران پلیس، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، بیش از 277 کیلو موادمخدر، شامل 255 کیلو تریاک و 22 کیلو و 500 گرم مرفین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه تصریح کرد: قاچاقچیان این محموله موادافیونی را از شرق کشور در دو دستگاه سواری "پژو 405" جاساز کرده و قصد انتقال به شهر های شمالی را داشتند که با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان شناسایی و دستگیر و به مقامات قضایی، معرفی شدند.

 

اختلاف خانوادگی انگیزه­ی آتش زدن موتورسیکلت "باجناق" بود

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فردی که در پی اختلافات خانوادگی، موتورسیکلت "باجناق" خود را به آتش کشیده بود توسط ماموران اداره آگاهی شهرستان "تفت" استان یزد دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "احمد غلامزاده" فرمانده انتظامی شهرستان تفت درباره این خبر، اظهار کرد: در ساعت دو بامداد شب گذشته بود که خبر آتش سوزی یکدستگاه موتورسیکلت در یک منزل مسکونی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت شد.

سرهنگ غلامزاده ادامه داد: با حضور عوامل آتش نشانی و پلیس در محل حادثه و خاموش کردن آتش، مشخص شد که این موتورسیکلت به صورت "عمدی" آتش زده شده است.

غلامزاده افزود: صاحبخانه در بازجویی های پلیس اعلام کرد که مدتی است با "باجناق" خود بر سر موضوعات مختلف، اختلاف دارد؛ به همین منظور هماهنگی لازم با مقام قضایی به عمل آمد و "باجناق" 26 ساله­ی شاکی برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس آگاهی فراخوانده شد.

وی گفت: متهم در ابتدا و در بازجویی­های اداره پلیس، منکر قضیه شد اما با تلاش ماموران پلیس، به آتش زدن موتورسیکلت "باجناق" خود اعتراف کرد.

متهم در بازجویی های خود به افسر پرونده گفت: "مدتی است که به علت دخالت­های "باجناق" در زندگی­ام با او اختلاف پیدا کردم و شب گذشته با طرح نقشه قبلی، موتورسیکلت وی را که در حیاط منزلش پارک بود به آتش کشیدم تا کینه­ای را که از او به دل داشتم را خالی کنم."

رئیس پلس شهرستان تفت در خاتمه یادآور شد: متهم با دستور مقام قضایی، روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا