پایگاه خبری یزدفردا "دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  یزد با شرکت توزیع نیروی برق در چهار محور پژوهشی – تحقیقاتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " محمدرضا صحتی ، مدیرعامل این شرکت در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت : این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مشترکین برق و کارکنان در حوزه سلامت و حمایت از پروژه های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق تنظیم شد.

 وی افزود: طراحی و تولید بسته آموزشی ایمنی و حفاظت کار و هدفمندسازی آزمایش ها و معاینات پزشکی تخصصی ویژه برقکاران ، به عنوان دو طرح پیشنهادی مطرح شده است.

این مسئول بررسی تاثیر تکنولوژی های جدید بر روی سلامت مشترکین برق ، جامعه و محیط کار را ضروری دانست و گفت : بر اساس این تفاهم ناه برگزاری سیمنارها و کارگاههای آموزشی ویژه کارکنان و نشست های عمومی ویژه مشترکان در خصوص ارتقاء سطح سلامت افراد با همکاری این نهاد دانشگاهی انجام خواهد گرفت..

 وی بهره گیری از راهکارهای کاربردی و پژوهشی دانشگاه شهید صدوقی در تعامل با این شرکت را با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد : همکاری مراکز علمی نظیر دانشگاه یزد و آزاد اسلامی در زمینه های صنعتی ، پژوهشی و تحقیقاتی از گذشته وجود داشته و در آینده نیز ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز خرسندی کرد: گسترش همکاری با دانشگاه شهید صدوقی یزد در حوزه سلامت ، زمینه را برای داشتن جامعه ای با نشاط و پویا در خانواده و محیط کار به ارمغان آورد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا