به گزارش یزدفردا در این همایش که با هدف تبیین اهداف و سیاستهای خبر گزاری صدا و سیما و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان معاونت خبر و خبرنگاران آزاد صدا و سیمای استان یزد برگزار شد قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما داشتن تصاویر خبری از هر رویداد را مهمترین هدف خبرگزاری صدا و سیما دانست و گفت حضور جدی در فضای مجازی ٰ تلاش برای پایش فضای سایبری  و گسترش تور خبرگیری در هر نقطه از کشور و جهان استفاده از خبرنگاران آزاد  را از اولویتهای خبرگزاری صدا و سیما است.

دکتر عابدینی با اشاره به ظرفیت و توان رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی گفت : در حال حاضر روزانه بیش از 700خبر در رسانه ملی  ترجمه و از طریق شبکه های مختلف خبری صدا و سیما به سراسر جهان مخابره می شود .

قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما بر تلاش برای دستیابی به یک خبرگزاری قوی در منطقه با تکیه بر شعار صحت ٰ‌دقت و صداقت با تکیه بر شبکه گسترده مراکز استانها و مراکز خبری خارج از کشور تاکید کرد .

در این همایش دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به نقش مهم خبر گزاری در صدا و سیما در اطلاع رسانی فراگیر ٰ‌استفاده حداکثری از ظرفیت همه رسانه های استان از جمله رسانه های مکتوب  و مجازی و الکترونیک و تلاش  برای ارتباط صمیمانه با سایر رسانه ا را از اولویتهای صدا و سیمای استان برشمرد .

در این همایش از تلاش های کاظم دهقانی اشکذری بخاطر تهیه سلسله گزارش های تلنگر قدردانی شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا