کارگاه تخصصی صنعتی و پژوهشی و نمایشگاه صنعتی در حاشیه همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

دبیر بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران، سیدمحمد بزرگ با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با بیست و چهارمین همایش مهندسی مکانیک ایران، تعدادی کارگاه تخصصی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌های نوین حوزه مهندسی مکانیک، با همکاری استادان برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و نیز مهندسان و صنعتگران زبده کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌ها ۱۰ اسفندماه جاری است، از علاقه‌مندان خواست برای برنامه‌ریزی بهتر و مؤثرتر، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بزرگ افزود: اطلاعات مربوط به این کارگاه‌ها هم‌اکنون در سایت همایش به آدرس ismeconf.ir/2016 در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

وی همچنین با بیان اینکه سخنرانی‌های کلیدی تعدادی از برجسته‌ترین استادان کشور و چند سخنران مدعو از سایر کشورهای مهمان، زینت‌بخش این همایش بین‌المللی است، از تمام مهندسان و صنعتگران حوزه مهندسی مکانیک دعوت کرد تا با حضور در این همایش فرصت را مغتنم شمارند. 

 دبیر این همایش در ادامه تصریح کرد: همچنین، در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی صنعتی در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد تا صنعتگران و کارآفرینان با حضور در آن، خدمات و محصولات صنعتی خود را در این استان صنعتی، در معرض دید استادان، دانشجویان و صنعتگران حوزه مهندسی مکانیک قرار دهند.

بزرگ افزود: این نمایشگاه توسط سید محمدعلی ابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح خواهد شد. 

گفتنی است، بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه ۹۵ در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا