یزدفردا"امکان اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه های بومگردی شهرستان ابرکوه فراهم گردید.

 مجاهد کرباسی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه گفت: با توجه به اینکه نوروز 95 سال خوش آمد به یزد معرفی شده است به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران اولین جلسه ستاد نوروزی در محل فرمانداری با حضور کلیه اعضاء ستاد تشکیل گردید.

کرباسی افزود: در این جلسه کمیته هایی در قالب 10 کمیته مشخص و شرح وظایف هر یک از دستگاه ها به تفکیک اعلام شد و مقرر گردید جلسات ستاد 15 روز یکبار تشکیل و در جلسه بعد گزارش و عملکرد دستگاه ها ارزیابی گردد.

مجاهد کرباسی خاطر نشان کرد: به منظور خدمات رسانی به مسافران در محل ورودی شهر (یخچال خشتی) و ورودی سرو کهن غرفه هایی جهت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات، غذاهای محلی برپا گردد و همچنین به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و آثار طبیعی- تاریخی، کتابچه و نقشه راهنما توسط راهنمایان به مسافران ارائه گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: بمنظور رفاه حال مسافران و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروز 95 به شهرستان ابرکوه سفر می نمایند هماهنگی های لازم نیز جهت اقامت مسافران در اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان پیش بینی  و تأمین گردیده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا