فرماندار يزد گفت: مشاركت همه ي مردم، شاد بودن و برقراري وحدت ميان اقشار جامعه از مهمترين محورهاي برنامه هاي ستاد دهه فجر شهرستان بوده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ مراسم اختتاميه مسابقات قرآني روستائيان و عشاير استان يزد ويژه سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور فرماندار يزد، مديركل دفتر نمايندگي ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي، رئيس جهاد كشاورزي استان، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، جمعي ديگر از مسئولين و شركت كنندگان در اين مسابقات برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تبريك ايام الله دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: خوشبختانه براي دومين سال پياپي مسابقات قرآني روستائيان و عشاير استان با همت سازمان جهاد كشاورزي و بخشداران، شوراهاي اسلامي و دهياران، با استقبال خوب روستائيان برگزار شد.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه امروز با نسلي روبرو هستيم كه زمان انقلاب را درك نكرده و امروز با پرسش هاي مختلفي روبرو است افزود: ارائه ارزشهايي كه انقلاب اسلامي بر مبناي آن شكل گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد اضافه كرد: : امروز براي انتقال مفاهيم و ارزشهاي انقلاب بايد مخاطبين و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهاي جديد برنامه ريزي نماييم.

" شاكري شمسي " در ادامه افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان در سالجاري برنامه ها و فعاليت ها را براساس مشاركت همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان برنامه ريزي و اجرا كرده است.

وي شاد بودن برنامه ها و برقراري وحدت ميان اقشار مختلف مردم را از ديگر محورهاي برنامه هاي ايام الله دهه فجر در شهرستان يزد برشمرد.

فرماندار يزد ضمن تقدير و تشكر از كليه كساني كه در امر توسعه و ترويج فرهنگ قرآني تلاش مي كنند خاطر نشان كرد: بايد با ترويج فرهنگ قرآن در كشور در جهت اعتلاي ارزشهاي اسلامي و فرهنگي و سلامت اجتماعي جامعه تلاش كنيم.

" شاكري شمسي " در بخشي ديگر از سخنان خود به برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفنماه اشاره كرد و ابراز داشت: حق تعيين سرنوشت مردم به دست خود مردم يكي از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه اميدواريم مردم با حضور باشكوه خود در اين دوره ضمن افزودن افتخاري به مجموعه افتخارات بزرگ اين كشور، بتوانند با تعيين افرادي تأثيرگذار در مجلس خبرگان رهبر ي و مجلس شوراي اسلامي زمينه تقويت و اعتلاي بيش از پيش نظام را فراهم سازند.

گفتني است در اين مراسم از نفرات برتر در رشته هاي قرائت، حفظ 10 جزء، حفظ 30جزء، مفاهيم و تفسير تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا