از سوی وزارت علوم مجوز جذب دانشجو در رشته HSE و دارویاری در استان یزد به مرکز علمی کاربردی هلال احمر واگذار شد

احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد در مصاحبه مطبوعاتی اعلام داشت : سازمان سنجش برای ترم بهمن مجوز جذب دانشجو در رشته های ایمنی ، سلامت  و محیط زیست در صنایع(HSE ) و دارویاری را به مرکز علمی کاربردی هلال احمر واگذار کرد.

احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر افزود : شرایط ویژه این رشته از جمله اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط بازار کار رشته HSE و امکان تحصیل برای دارندگان هر نوع مدرک تحصیلی کاردانی و بدون ورودی و تشکیل کلاسها منطق با شرایط کارمندان و شهریه نازل دانشگاه می تواند برای خیلی از متقاضیان تحصیل و از جمله افراد جویای کار جذاب و انگیزه بخش باشد .

لجه گفت: بنابراین برای آنکه نیازهای واحد های فعال صنعتی و معدنی و کارگاهی در اولویت قرار گیرد با مدیران بخش صنعت ، کار ، محیط زیست و بحران استان هماهنگ گردیده تا ضمن اطلاع رسانی به مخاطبین ذیربط تسهیلات ویژه ای برای این گروه از افراد در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد : همچنین با انجمن داروسازان استان نیز تعاملاتی جهت بهره گیری از امکانات موجود بمنظور تربیت نیروی کاردان دارویاری بعمل آمده است .

رئیس مرکر علمی کاربردی هلال احمر استان یزد در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان یزد ، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در رشته های خدمات سلامت ، دارویاری،حسابداری مالی و امداد سوانح در مقطع کاردانی و در رشته های ایمنی،سلامت و محیط زیست(HSE)، مدیریت عملیات امداد و نجات و امداد سوانح(طبیعی و غیر طبیعی) در مقطع کارشناسی جذب دانشجو دارد که علاقه مندان واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org یا مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی هلال احمر واقع در قاسم آباد در رشته دلخواه خود ثبت نام نمایند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا