استاندار یزد با صدور پیامی 12 بهمن، آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشورمان را گرامی داشت.

یزدفردا متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» بدین شرح است:
 ماه بهمن، فروردين گل‌افشان انقلاب اسلامي و يادآور خاطرات غرورانگیز شهيدان و شاهداني است كه در کوچه‌ها و خيابان و میدان‌ها مردانه در برابر خودكامان ستم‌شاهی در جای‌جای ميهن اسلامي ايستادند و سرسبزترين فصل رويش آزادگي و ايمان را در ایران‌زمین رقم زدند و یادآور حضور حماسي و شورآفرين امتي است كه به‌فرمان حضرت امام (ره) عاشقانه و آگاهانه برخاستند و تا صبح پيروزي لحظه‌ای دريغ نورزيدند و از پيوند امت و مكتب و امام حماسه‌اي ظفرمند حادث و از دريچه آن فجر سعادت دميد و فتح و ظفر و عزت و شكوه سر برآورد و بزرگ‌ترین معجره قرن متجلي گشت.
در چنين روزي بنیان‌گذار كبير انقلاب اسلامي در اوج شعارهاي استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي مردم بپا خاسته به خاك لاله‌گون وطن برگشت و انقلاب اسلامي در وصال امت و امام اوج گرفت و امواج انقلاب اسلامي عرصه ميهن را درنورديد و كاخ ستم‌شاهی را به لرزه درآورد و نظام پادشاهي 2500 ساله را ويران نمود.
حماسه‌ها آغاز شد و خورشيد از پگاه عشق دميدن گرفت و ده روز بعد در انفجار نور عيد ظفر گل كرد و 22 بهمن يوم ا... بزرگ تاريخ فرارسید و سرآغاز حكومت ا... بر زمين شد و استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي به شكوفه نشست.
امام آمد و خاطره يد بيضاي موسي‌كليم، سفينه حضرت نوح، تبر توحيدي حضرت ابراهيم و نفس احياگر حضرت مسيح را در خاطره ها زنده ساخت.
امام آمد و عزت مسلمين و شكوه ايران و جهان اسلام را نويد داد و آرمان مجاهدان و شهيدان تاريخ را محقق ساخت. اينجانب فرا رسيدن اين روز عزيز كه مصادف است با آغاز دهه مباركه فجر انقلاب اسلامي به همه مردم مؤمن و دارلعباده استان يزد تبريك عرض مي كنم و به روان تابناك شهيدان و حضرت امام درود مي فرستم.
 و از خداوند منان مي خواهم كه به ما توفيق پاسداري از آرمان هاي اين عزيزان و خدمت به مردم و اسلام و انقلاب اسلامي را در ظل توجهات حضرت وليعصر عطا فرمايند و همدلي و همزباني مردم و دولت تحت رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري و تلاشها و خدمات دولت تدبير و اميدميهن ما را از گزند حوادث روزگار با لطف و عنايت حق تعالي مصون بدارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا