پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین ابوئی نجف آبادی

انّا لله و انّا الیه راجعون


اطلاع یافتیم عالم وارسته، عارف فاضل، معلم اخلاق و تاریخ شناس گرانقدر یزد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین ابوئی نجف آبادی، پس از عمری تلاش در راه گسترش علوم و معارف دینی، تربیت شاگردان حوزه دانش اسلامی و تبیین مذهب حقّه جعفری، به آستان جانان پر کشید و به دیار باقی شتافت. وی سالها در محضر شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) تلمّذ نمود و در این راه سرآمد طلاب زمان خود بود.
سخنان دلنشین مرحوم حاج شیخ غلامحسین ابوئی در محافل و مجالس مختلف خصوصاً در ایّام ماه مبارک رمضان برای عموم مردم مفید فایده بود. وی از دوستداران و عاشقان به انقلاب اسلامی و رهبری نظام و از حامیان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

در اشعار زیبای خود ارادتش را به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام خاصه در رثاء حضرت حسین بن علی(ع) وقایع عاشورا را بیان می نمود و همواره بزرگان دین و علمای اعلام را در این اشعار مورد تعظیم و تکریم قرار می داد. از دست دادن چنین بزرگواری برای حوزه های علمیه یزد، مردم عزیز دارالعباده مخصوصاً مردم شریف نجف آباد یزد ثلمه ایست جبران ناپذیر.

خداوند ایشان را با اولیاء خاصش بویژه سرور و مولایش حضرت سید الشهداء(ع) محشور فرماید و درجات عالی آن مرحوم را متعالی گرداند و به بازماندگان، خانواده محترم و به فرزند آزاده اش حجت الاسلام حاج شیخ محمد حسین ابوئی صبر جمیل و اجر جزیل مرحمت فرماید. انتظار می رود عموم مردم در تشییع جنازه و حضور در مجالس ترحیم آن مرحوم همّت کافی مبذول دارند.



«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا