رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای یزد خبر داد: افتتاح کارگاه آموزشی طراحی سیستم های انرژی خورشیدی برائ اولین بار در سطح استان در آستانه فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود رهبرکبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه ی مبارک فجر

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:محسن تولایی با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود رهبرکبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه ی مبارک فجر، اولین کارگاه آموزشی طراحی سیستم های انرژی خورشیدی برای اولین بار در سطح استان یزد با حضور خانم مهندس شهابی پور ،معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرماندار ،مهندس انتظاری معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توزیع برق شهرستان یزد ،علی افضلی ،سرپرست معاونت آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی ،آرش پژمان رئیس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئوولین و رؤسای واحدها و مراکز استان افتتاح گردید .

وی افزود: مدت آموزش این حرفه ۱۷۵ ساعت است و کارآموزان طی ۴۵ روز آموزش طراحی سیستم های خورشیدی را فرا می گیرند هم چنین این کارگاه با تجهیزاتی مناسب آمادگی آموزش به کارآموزان در سطوح مختلف را دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا...خامنه ای یزد خاطرنشان کرد: طراحی سیستم های خورشیدی از حرفه های تازه زیرمجموعه برق است که به آموزش عملیات طراحی، ساخت، عیب یابی و تعمیر سیستم های تولید برق در جهت استفاده بهینه از انرژی خورشیدی در راستای تولید برق می پردازد.

شایان ذکر است در پایان مراسم خانم مهندس شهابی پور به همراه هیئت همراه از بخشها و کارگاههای مختلف مرکز بازدید نموده و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی مجموعه قرار گرفتند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا