صدا و سيماي مركز يزد با توليد و پخش برنامه هاي مختلف ، ايام ا... دهه فجر را آغاز كرد.

صدا و سيماي مركز يزد  در بزرگداشت ايام ا... پيروزي انقلاب اسلامي ، به توليد و پخش برنامه هاي مختلف با رويكرد اطلاع رساني و گزارش عملكرد سازمانها و ارگانهاي دولتي مي پردازد .

 در معاونت سيماي شبكه تابان ،‌‌" برنامه يك فنجان زندگي " كه برنامه اي صبح گاهي است به تهيه كنندگي محمود فتوحي هر روز صبح از ساعت7/30 تا 9 و " برنامه ايوان بهار " كه برنامه اي است اجتماعي و مشترك با " برنامه باورزش " به تهيه كنندگي محمدرضا طايفي و مجيد دهقان نيري هر شب از ساعت 21/05 تا 22/15 با رويكرد انقلابي و پخش سريال هانيه هرشب در ساعت 19/15 در ايام ا... دهه فجر  ميهمان خانه هاي مردم دارلعباده مي باشد .

همچنين ويژه برنامه " يك فنجان زندگي " در روز حماسه ملي بيست و دوم بهمن  به تهيه كنندگي محمود فتوحي و علي محمد خادمي از ساعت 8 تا 11 صبح به طور زنده از آنتن شبكه تابان پخش مي شود .

در معاونت صداي مركز يزد ،‌" برنامه نسيم صبح " كه برنامه اي است صبح گاهي به تهيه كنندگي حميدرضا اميري هر روز از ساعت 7 تا 8 ،‌" برنامه كوچه باغ راديو " به تهيه كنندگي آرزو تقديسي از ساعت 10/30 تا 11/30 هر روز  ،‌" برنامه ترانه بارون " به تهيه كنندگي اكرم السادات موسوي  هر روز از 15 تا 16 ، " رسم عاشقي " به تهيه كنندگي نعيمه توكلي پنج شنبه از ساعت 13/30 تا 13/50 ،‌" مجله انقلاب " به تهيه كنندگي نعيمه توكلي هر شب از ساعت 18/30 تا 20 ،‌ " با راويان انقلاب " به تهيه كنندگي محمد جلال اقتصادي هر شب از ساعت 23 تا 23/30 ،‌ " جشن پيروزي " به تهيه كنندگي حميد طلايي هر شب از ساعت 21/30 تا 22/30 ، مستند " صداي انقلاب " به تهيه كنندگي حميدرضا اميري روز بيست و دوم بهمن 94 از ساعت 20 تا 20/30 با رويكرد انقلابي از صداي مركز يزد توليد و پخش مي شود .

‌" برنامه رو در رو " كه برنامه اي است ميزگردي با حضور مسئولين ستاد دهه فجر استان در خصوص تشريح برنامه هاي اين ستاد در ايام ا... دهه مبارك فجر يك شنبه از ساعت 13/15 تا 13/55 از طريق امواج راديويي به سمع مخاطبان رسانه استاني مي رسد .

معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز يزد نيز در بخش هاي مختلف خبري با پخش گزارش هاي انقلابي  سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا