امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی به دنبال حذف سیره امام از انقلاب هستند، گفت: دشمن به دنبال مبارزه با مرام امام خمینی(ره) است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با روحانیون استان یزد که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: نام و نشان و مرام امام خمینی(ره) ضروری است که در جامعه به صورت کامل باقی بماند.
وی افزود: دشمن بر این مبناست و قدم هم در این وادی گذاشته و تلاش دارد که نیتها، منویات و سیره امام در ارتباط با ایجاد انقلاب به فراموشی سپرده شود.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه متاسفانه این هدفهای دشمن به زبان برخی از افراد در داخل کشور هم می‌آید، گفت: گاهی این افراد در درسهای خود می‌گویند که منویات امام باید به موزه تاریخ بپیوندند و فرمایشات امام الان قابل اجرا نیست، همانطوری که این افراد در رابطه با اسلام و پیامبر اکرم(ص) هم چنین مواردی می‌گویند.
آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: چنین افرادی گمان می‌کنند که فرمایشات پیامبر(ص) و اسلام برای دوران جاهلیت بوده و الان ما نیازی به دین نداریم و با عقل و علم کار خود را پیش می‌بریم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه حرفهای امام خمینی(ره) به دلیل اینکه حرفهای قرآن، اسلام و ائمه(ع) است، حرفهایی تازه و نو است، گفت: دنیا امام را به عنوان یک رجل دینی، الهی، سیاسی و صادق شناخته است.
وی تاکید کرد: همان افرادی که برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی می‌کنند هم امام را به همین حالت شناخته‌اند و می‌دانند که ایشان برای تمام سیاست سیاست‌مداران برنامه داشته‌اند.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که با خود امام نمی‌تواند مقابله کند و به دنبال مبارزه با مرام امام خمینی(ره) است، گفت: خواسته و مرام امام از اول این بود که احکام اسلام در جامعه پیاده شود و حاکمیت خدا و قانون خدا بر جامعه انجام شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا