یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" فرمانده انتظامی استان، گفت: تحقق اهداف طرح مكنا، اعتبار اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش می دهد.

 

 به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سردار "ایرج كاكاوند" با بیان اینكه اجرای طرح مكنا، فرایندی در حل و فصل كیفی و به موقع نیازهای مردمی در حوزه ماموریت های نیروی انتظامی است، گفت: كلانتری هایی كه طرح مكنا در آن اجرا می­شود باید با تجریه و تحلیل درست شاخص­های این طرح، خود را به حد استاندارد و مطلوب پیش بینی شده برسانند.

 

وی، افزود: یكسان سازی فعالیت­ها و مراحل انجام كار، ایجاد محیط زیبا، آرام و دلنشین، بهبود و ارتقای رفتار كاركنان و خلاقیت و نوآوری را از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مكنا به شمار می­رود.

 

سردار کاکاوند گفت: روسای كلانترها باید قبل از شروع عملیات اجرایی جشنواره مكنا كنترل منطقی و نظارت بیشتر بر اجرای صحیح و هدفمند طرح مكنا داشته باشند.

 

این مقام ارشد پلیس با تاکید بر اینکه تمركز و تلاشی كه طی سال­های اخیر برای استانداردسازی رفتار فردی و سازمانی صورت گرفته گامی مهم و بلند در حرفه ای­تر شدن پلیس بوده است، تصریح كرد: تحقق اهداف طرح مكنا، اعتباری اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش می­دهد.

 

سردار کاکاوند در جمع كاربران طرح مكنا بر ضرورت تجهیز كلانتری­ها به اصول طرح مكنا و تهیه زیرساخت­های اولیه این طرح با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم و جلب رضایت آنان تاكید كرد.

 

 وی، گفت: اجرای هدفمند طرح مكنا گامی موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزایش اعتماد عمومی به نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینكه از زمان راه اندازی طرح مكنا در كلانتری­ها شاهد افزایش رضایت­مندی مردم از خدمات پلیس هستیم، افزود: باید با همت جمعی و احساس مسئولیت سازمانی تلاش كنیم تا به سطح استاندارد طرح مكنا رسیده و خدمات با كیفیت­تری را به شهروندان ارائه کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا