یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس نسبت به جامعه مسئولیت دارد؛ پلیس باید با ایفای صحیح نقش خود باعث افزایش رضایت مندی شهروندان شود.

 

 

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سردار "ایرج کاکاوند" ضمن اشاره به ارتقای عملکرد ماموران پلیس این استان، افزود: تلاش ماموران پلیس به ویژه در حوزه صیانت، ارتقای قابل قبولی را داشته و تاثیر خوبی در کارنامه یگانی داشته است.

 

وی، آئین نامه انضباطی را سرلوحه کار پلیس دانست و گفت: رعایت آئین نامه انضباطی و نظم و انضباط در انجام کارهای روزمره، موفقیت هر چه بیشتر پلیس را در انجام ماموریت­های محوله در پی خواهد داشت.

 

سردار کاکاوند موفقیت ماموریت­های پلیس را باعث افزایش احساس امنیت در جامعه برشمرد و تصریح کرد: بازتاب عملکرد پلیس در جامعه و ارتقای احساس امنیت، رضایت مندی مردم از پلیس و جلب اعتماد عمومی را به همراه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم؛ پلیس باید با ایفای صحیح نقش خود باعث افزایش رضایت مندی شهروندان شود.

 

کاکاوند ادامه داد: علیرغم وجود برخی محدودیت­ها، فرصت­های ارتقای عملکرد هم در حوزه درون سازمانی و هم بیرون سازمانی وجود دارد.

 

وی، لازمه­ی دست یافتن به موفقیت­های بیشتر پلیس را ابتکار و خلاقیت دانست و گفت: پلیس می­تواند با ابتکار، خلاقیت، تلاش و کوشش مضاعف به این مهم دست پیدا کند.

 

سردار کاکاوند خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری پلیس با مردم باعث پیشبرد بهتر در انجام ماموریت ها و به دست آمدن نظم، امنیت مطلوب و آرامش شهروندان در جامعه خواهد شد.

 

وی، ضمن اشاره به دغدغه های اصلی مردم در بحث سرقت و موادمخدر، گفت: با تلاش و برنامه ریزی های مستمر ماموران پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد ارتقاء کشفیات موادمخدر و همچنین کاهش محسوس سرقت در سطح استان بوده ایم.

 

کاکاوند، به دست آوردن موفقیت­های پلیس را در این راستا نتیجه هماهنگی و همکاری دستگاه­های مختلف و همچنین شهروندان با پلیس دانست و افزود: باید تلاش کنیم این موفقیت های به دست آمده، روز به روز ارتقاء پیدا کند تا به آن چیزی که خواسته مردم از پلیس است، دست یابیم.

 

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به کسب رتبه اول پلیس استان در کارنامه یگانی 6 ماهه اول سال 94، از زحمات و تلاش معاونان و روسای پلیس استان یزد قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا