یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"فرمانده انتظامی استان از اجرای نهمین طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس این استان کشفیات انواع کالای قاچاق افزایش 279 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سردار "ایرج کاکاوند" در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، نهمین طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت 48 ساعت در سطح استان یزد به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس استان با اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل پوشاک، کفش و انواع لوازم خانگی خارجی را کشف که در مقایسه با طرح مشابه سال گذشته افزایش 279 درصدی را داشته است.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به کشف دام و موادغذایی قاچاق، گفت: در مرحله نهم از اجرای این طرح، کشفیات این کالاهای قاچاق نیز افزایش بسیار بالایی را نشان ­می­دهد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به توقیف 5 دستگاه خودرو سبک و سنگین گفت: در این راستا 31 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده قاچاق کالا به مراجع قضایی، معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های پلیس این استان است و ماموران پلیس استان یزد نیز در این راه با عزم راسخ و جدیت تمام با افرادی که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند، برخورد خواهند کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا