فرماندار يزد گفت: تنها عشق و علاقه مندي مي تواند به عنوان وجه مميزه فعاليت در هيأت ورزش هاي ناشنوايان نسبت به ساير هيأت هاي ورزشي باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در اولين روز از ايام الله دهه فجر ورزشكاران و مدال آوران ناشنواي استان يزد با فرماندار يزد ديدار كردند.

" محمود شاكري شمسي " در اين ديدار كه با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد، معاون اداره كل ورزش و جوانان استان و رئيس هيأت ورزشهاي ناشنوايي استان برگزار شد با تبريك ايام الله دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهدا به ويژه شهداي انقلاب اسلامي اظهار داشت: آزادي، عزت،‌ خوب زيستن و توانمند شدن در عرصه هاي مختلف از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي مي باشد كه با انديشه بزرگ رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) براي ملت ايران به دست آمد.

فرماندار يزد افزود: اگر امروز ملت قهرمان ايران در صحنه بين المللي در موضوعي به نام برجام موفق مي شود، قطعاً ناشي از بركات انقلاب اسلامي است.

وي در ادامه با قدرداني از تلاشهاي بيست و هفت ساله رئيس سابق هيأت ورزشهاي ناشنواي استان گفت: خوشبختانه با تلاش ايشان در حال حاضر شاهد ورزشكاراني هستيم كه چه در سطح كشور و حتي بين المللي براي اين استان افتخار آفرين هستند.

" شاكري شمسي " اضافه كرد: اميدواريم در دوره مديريت جديد اين حركت با سرعت بيشتري پيموده شود و مسير براي قهرماني ورزشكاران ناشنواي استان در عرصه هاي داخلي و خارجي هموارتر شود.

فرماندار يزد گفت: تنها عشق و علاقه مندي مي تواند به عنوان وجه مميزه فعاليت در هيأت ورزش هاي ناشنوايان نسبت به ساير هيأت هاي ورزشي باشد.

وي با بيان اينكه حضور در جمع ورزشكاران ناشنواي قهرمان مايه افتخار و مباهات است ابراز داشت: در حال حاضر ده درصد ناشنوايان در امر ورزش را به صورت حرفه اي پيگيري مي كنند، كه انتظار مي روند ما بقي نيز با الگو برداري از شماها بتوانند در اين مسير افتخار آفرين باشند.

" شاكري شمسي " با اعلام اينكه دولت تدبير و اميد به بحث توسعه ورزش اهتمام ويژه اي دارد خاطرنشان كرد: در سطح استان نيز مسئولين ارشد به امر ورزش به عنوان يكي از ضروريات جامعه امروز واقف بوده و همه تلاش خود در اين خصوص به كارگرفته اند.

فرماندار يزد در پايان بر فراهم كردن زمينه حضور جدي خيرين و بخش غيردولتي در امر توسعه و گسترش ورزش تأكيد كرد و افزود: حمايت مادي و معنوي بخش خصوصي و مسئولان مي تواند ورزش شهرستان يزد را به جايگاه واقعي خود برساند.

گفتني است در ابتداي اين ديدار " اكبر حدادي " رئيس هيأت ورزشهاي ناشنوايان گزارشي از اقدامات صورت گرفته و افتخارات كسب شده توسط ورزشكاران رشته هاي ورزشي ارائه نمود.

همچنين تعدادي از ورزشكاران ناشنوا مسائل و مشكلات خود را مطرح نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا