یزد فردا:مسئولین و اعضای جوانان و غنچه های هلال احمر شهرستان مهریز با آغاز دهه فجر ، مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کردند

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا: محسن زارعیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از اعضای جوانان و غنچه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز عنوان کرد  : هدف از اجرای این برنامه را تجدید با آرمان والای شهدا وانجام یک برنامه فرهنگی توسط اعضای کانون جوانان و غنچه های هلال جمعیت هلال احمر مهریز بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی در ادامه تصریح کرد: تکریم و احترام خانواده های شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه ایرانیان است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری جانبازان است که از نعمت آرامش در جامعه برخورداریم.

زارعیان در پایان گفت :  اعضاء جوانان و غنچه های هلال ضمن قرار دادن گل بر مزار شهدای والا مقام ،این مکان را با گلاب معطر کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا