معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: به سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگري استان تسهيلات ارزان‌قیمت و کمک‌های فني مطلوب ارائه خواهد شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه نهمين نشست سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی و اعضاي مركز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
«سید محمدرضا سید حسینی» در اين نشست اظهار داشت: در دو سال گذشته در رابطه با ارائه زمين به سرمایه‌گذاران داخلي و خارجي مشكلي نداشته‌ایم و اگر در استاني زمين رايگان به سرمایه‌گذاران داده‌شده ما نيز با همان شرايط آماده واگذاري زمين هستيم.
وي ادامه داد: قوانين دولت در همه استان‌ها يكسان است و امکان ندارد استاني بتواند تسهيلات ارزان‌قیمت و زمين رايگان واگذار كند و ما اين شرايط و امكانات را نداشته باشيم.
سيد حسيني در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: يزد كشور هدف گردشگران اروپايي است درحالی‌که عمده گردشگران خارجي كه به ايران سفر می‌کنند مربوط به زائران عرب و كساني است كه باهدف زيارت حضرت امام رضا (ع) به ايران و خراسان رضوي سفر می‌کنند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تأکید كرد: بايد به فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگري بيشتر از گذشته توجه و از افرادی که می‌خواهند در اين حوزه سرمایه‌گذاری كنند حمايت نماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا