یزدفردا"به منظور هرچه بهتر برگزاری آیین های بیست و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ستاد ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تشکیل و راه اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جلسه ستاد دهه فجر  این اداره کل با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل بر شرکت فعال و گسترده قشرهای مختلف مردم در آیین های دهه فجر و گرامی داشت این ایام تاکید کرد.

" مجید کرباسی "  اظهار داشت: دهه فجر، دهه تبلور و تجلی ارزش‌های اسلامی است و بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم است.

دبیر ستاد دهه فجر این اداره کل هم در این جلسه ، پخش سرودهای انقلابی، آذین بندی محیط اداری، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، تبلیغات محیطی فضای داخلی و بیرونی سازمان، شرکت در برنامه های استانی شرکت در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، اطلاع رسانی با موضوع دهه فجر ، برپایی نمایشگاه انقلاب و نمایشگاه کتاب ، برنامه تفریحی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از کارمندان را از جمله برنامه های این اداره در دهه فجر امسال ذکر کرد.

احمد جعفری گفت: برگزاری جنگ دهه فجر ، برگزاری همایش اندیشه های امام خمینی (ره)  و ارائه گزارش و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دولت از طریق رسانه ها  از دیگر برنامه ها می باشد.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد امسال نیز همچون سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیر و فعال دارد و در راستای گرامی دشت این ایام الله، برنامه های باشکوهی را اجرا می کند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا