استاندار يزد گفت: جامعه كارگري و كارگران در پيروزي انقلاب اسلامي و جنبش انقلابي نقش مهم وتاثير گذاري داشتند و در حفظ انقلاب نيز به نقش‌آفرینی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، شامگاه چهارشنبه 14 بهمن‌ماه جشنواره فرهنگي ورزشي كارگران استان با حضور استاندار يزد، سرپرست معاونت امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمعي از مسئولان استان در مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين جشنواره ضمن تبريك پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: دهه فجر درواقع دهه تابش عشق و علاقه مردم به حقيقت، درستي و صداقت است.
وي ادامه داد: دهه فجر ايامي است كه حضرت امام خميني (ره) با رفتار، گفتار و كردار صادقانه، تفكر و اندیشه بالا اعتماد ملت ايران را به خود جلب كرد و مردم ايران تحت هدایت‌های حكيمانه معمار كبير انقلاب اسلامي با شعارهاي «استقلال، آزادی جمهوري اسلامي» و «نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي» رژيم 2500 ساله شاهنشاهي را سرنگون كردند و انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند.
ميرمحمدي تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران مبتني بر دو بال جمهوريت و اسلاميت به پيروزي رسيد كه جمهوريت آن نشان از نقش مردم و اسلاميت آن نشان از مكتب مردم دارد و اين نشان می‌دهد كه در نگاه عميق حضرت امام خميني (ره) مردم در اداره حكومت اسلامي نقش اساسي دارند.
استاندار يزد اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر يادآور فداکاری‌ها، جان‌فشانی‌ها، سختی‌ها، لذت‌ها، شادی‌ها و پیروزی‌های ملت ايران در سال 57 است.
وي خاطرنشان كرد: در اين دهه همدلي، همبستگي، مهرباني عشق و انسجام ملي به اوج خود رسيده بود و مردم به سربازان و درجه‌داران ارتشي رژيم پهلوي گل تقديم می‌کردند و می‌خواستند گل جاي گلوله بنشينند.
ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: دشمنان ايران اسلامي بيكار نمی‌نشینند و به فكر ایجاد تفرقه و چنددستگی در بين ملت ايران هستند اما می‌بینیم كه مردم ايران در تمام شرايط دفاع مقدس 8 ساله، دوره سازندگي پس از جنگ، دوره توسعه سياسي و عدالت محوري و درزمان دولت تدبير واميد انسجام و اتحاد خود را حفظ کرده‌اند.
وي ادامه داد: در مذاكرات هسته‌ای جمهوري اسلامي ايران نيز افكار عمومي دنيا متوجه مباني فكري، اعتقادي و اندیشه و همت بلند مردم ايران شد و تمام شبکه‌ها و رسانه‌های جهان به مدت دو سال و نيم نحوه مذاكره ايران با كشورهاي قدرتمند دنيا را پوشش خبري دادند.
استاندار يزد افزود: اين مذاكرات شجاعانه موجب شد تا در كنار معرفي فرهنگ ايران به مردم دنيا، تمام تحریم‌های ظالمانه عليه ملت ايران نيز برداشته شود.
وي تصريح كرد: امروز پس از گذشت 37 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي عشق و علاقه به ملت ايران رو به افزايش است و اين علاقه روزافزون ناشي از تدابير مقام معظم رهبري، منش و رفتار متين دولت، تدبير واميد همكاري و همدلي بين قواي سه‌گانه و پايمردي و همراهی مردم ايران است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: بااقتدار، استقلال و آباداني روزافزون جمهوري اسلامي ايران، فرهنگ اسلام به نحو شايسته به مردم دنيا معرفي شود و با فراگير شدن اين فرهنگ، تحقق جهان شدن اسلام در همه دنيا شاهد باشيم.
گفتني است در پايان اين جشنواره فرهنگي ورزشي از استاندار يزد در راستاي حمايت و توجه ويژه به جامعه كارگري استان تجليل شد و جمعي از كارگران ورزشي استان و خانواده آن‌ها نيز به اهداي تنديس، لوح تقدير و هدايايي موردتقدیر قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا