علی اصغر باقری

بسم الله قاصم الجبّارین

از آنجا که رئیس جمهور طبق اصل 122 قانون اساسی در برابر ملت مسئول است و آحاد مردم حق دارند نسبت به مواضع و عملکرد رئیس جمهورشان حرفی و صحبتی داشته باشند، لذا با توجه به سفر جنجالی 17/ 12/ 94 آقای روحانی و حمایت صریح از یکی از سران فتنه 88 و تحریک مردم و حاضرین در محل حسینیّه امیرچخماق برای حمایت از کسی که عنوان یاغی علیه نظام اسلامی دارد و از سوی دادستانی کل حکم ممنوع التصویری اش صادر شده، این پرسش ایجاد شده که آیا مأموریت اصلی ایشان هنجار شکنی و برهم زدن آرامش استان یزد بود؟!

آقای روحانی سخنان خود را با آیه 7 از سوره 14 آغاز کرد (و آنگاه كه پروردگارتان اعلام كرد كه اگر واقعا سپاسگزارى كنيد [نعمت] شما را افزون خواهم كرد و اگر ناسپاسى نماييد قطعا عذاب من سخت‏ خواهد بود) و این آیه شریفه را ابزاری برای نعمت خواندن جریان برانداز و یک فتنه گر که بالاترین ......... را در حق نظام اسلامی در فتنه 88 داشت، قرار داد و از آن به اسم حمایت نمود!!؟ براستی سقوط در این حد که یک فردی در جایگاه بالاترین مقام اجرایی کشور که مجری قانون است و آنهم در لباس روحانیّت که سوگند پشتیبانی از حق و گسترش عدالت خورده اینگونه رسماً حکم دادستانی کل کشور را که بارها اعلام شده زیر پا گذاشته و از یک جریان ......حمایت کند!!؟ کسانی که ...........فسادند و بالاترین گناهان تاریخ را انجام داده و پا روی خون صدها هزار شهید گذاشته و نظامیکه این همه شهید داده را با همدستی امریکا و اسرائیل و انگلیس  می خواستند با تهمت تقلب از بین ببرند و ماهها مرکز کشور را در آشوب و خونریزی قرار داده و عواملشان آن حرمت شکنی ها را در روز عاشورا داشتند ، حالا رئیس جمهور ما رسماً به عنوان شکر نعمت از رأس فتنه یاد کرده و مردم را به سمت و سوی آن...... فرا خواند!!؟.

پرسشی که از رئیس جمهور داریم این است که اگر واقعاً درک و فهم شما از این آیه شریفه و پشتیبانی از حق و گسترش عدالت این باشد که باید برایتان فاتحه خواند و به دشمنانمان اعلام کنیم؛ خیالتان راحت باشد جمهوری اسلامی ایران دیگر نیاز به دشمن ندارد و کسانی هستند که به نیابت از شما هر آنچه که شما بخواهید در اینجا به نفع شما انجام دهند و اگر شما بلد نیستید که چگونه بر سر مردم ماست و شیره بمالید اینها بلدند و از آیه و روایات هم به عنوان ابزار برای حرفهای باطل خود استفاده کنند. اگر شما هنرتان این بود که بهترین فرزندان ملت را به شهادت برسانید، اینجا کسانی داریم که با خون شهدا به پست و مقام رسیدند و حالا هم بعضاً با نام بردن از شهیدان و خانواده های شهداء اهداف شما را پیاده و دنبال کنند؛ اهدافی که شما در جنگ نتوانستید به دست آورید!! امروز کسانی داریم که سوگند پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و اعتلای کشور خورده اما چوب حراج به دستاوردهای هسته ای ملت زده و به کسانی که در مذاکرات؛ صنعت هسته ای را دهها سال به عقب برگرداندند مدال افتخار بدهند!! اگر شما نتوانستید با جنگ، اقتصاد کشور ما را به زانو درآورید اینجا کسانی داریم که در این چند سال در حال به زانو در آوردن اقتصاد کشور هستند و امروز کسانی داریم که فتنه گران سال 88 را به پست و مقام های بالایی رسانده و به نام اعتدال زمینه را برای به آشوب کشاندن کشور فراهم می کنند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا