یزد فردا: در مراسم توديع و معارفه مدير مالي مركز يزد كه با حضور معاون ذيحسابي سازمان و مدير و جمعي از معاونين و مديران مركز برگزار شد ،‌از مركز يزد بعنوان مراكز پيشرو در جذب منابع مالي ياد شد 

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا:  محسني معاون ذيحسابي و مدير كل امور مالي بهمراه بادزهره مدير حسابداري حقوق و دستمزد سازمان با حضور در مركز يزد در مراسم توديع معارفه مدير مالي ،‌قائم مقام و جمعي از معاونين و مديران برگزار شد .

محسني در اين مراسم با توجه به كمبود بودجه در سازمان صدا و سيما و مشكلات مالي گفت : مركز يزد در سال گذشته جزو پيشروترين مراكز در جذب منابع ما لي بوده و فعاليت امورمالي اين مركز را بسيارعالي ارزيابي كرد كه درراستاي مديريت عالي و تلاش همكاران اين حوزه بوده است . همچنين وي با توجه به كمبود منابع مالي در سازمان گفت : برخورد صحيح و خوش روي همكاران مالي با كاركنان سازمان در پيشرفت اهداف اين سازمان بسيار مهم است كه بايد سرلوحه كار همكاران مالي باشد . در اين جلسه پهلوانيان مدير كل مركز يزد نيز از تلاش هاي همكاران امور مالي در پيشبرد اهداف مركز در جذب منابع مالي در سال گذشته تقدير و تشكر كرد .در پايان اين مراسم با اهداء لوح و هديه از زحمات محمد حسين دهلوي مدير اسبق امور مالي مركز تقدير و تشكر شد و طي حكمي محمد جواد سعيد نيا بعنوان مدير امور مالي مركز معرفي شد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا