یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" قائم مقام مديركل صدا و سيماي استان گفت: صدا و سيما و پليس در کنار وظايف و مأموريتهاي تخصصي خود يک هدف مشترک نيز دارند و آن افزايش احساس امنيت و مشارکت مردمي در برقراري امنيت اجتماعي است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "صداقت كشفي" قائم مقام مديركل صدا و سيماي استان يزد در نشست تعاملی با معاونت اجتماعی استان به نقش و هدف مشترک صدا و سيما و نيروي انتظامي در مأموريت هاي خود اشاره کرد و گفت: صدا و سيما و پليس در کنار وظايف و مأموريتهاي تخصصي خود يک هدف مشترک نيز دارند و آن افزايش احساس امنيت و مشارکت مردمي در برقراري امنيت اجتماعي است. 
قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه ما در قبال پلیس خود را ملزم به احترام و حمایت از آنها می دانیم ادامه داد: وظیفه خود می دانیم که در حد مقدورات از طریق صدا وسیما اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت در سطح جامعه را اطلاع رسانی کنیم و همکاری و تعامل سازنده ای نیز با پلیس داشته باشیم.
حجت الاسلام صداقت کشفی در پایان افزود: در رسانه مكلف هستيم با افرادي كه مورد اطمينان مردم هستند تعامل بيشتري برقرار كنيم تا ارتباط دوسويه باشد و اين مهم با درك شرايط همديگر، محقق مي شود بخصوص در ساخت و توليد برنامه ها كه محتوا را پلس تهيه و زمينه را صدا و سيما آماده مي كند و با اين همكاري دو سويه است كه در انجام رسالت ها موفق هستيم. 
در ادامه اين نشست سرهنگ "محمدرضامزیدی" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از همكاري صدا وسيما با پليس در سالجاری تقدير و تشكر كرد و با اشاره به عملکرد صداوسیما در بحث انتخابات پیش رو گفت: پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی برنامه انتخابات بسیار مطلوب بوده و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
وی، در ادامه با بیان اینکه بسیاری از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد بخاطر غفلت و نااگاهی مردم است افزود: باید آگاهی بخشی به مردم از طریق صداوسیما و در قالب های مختلف صورت پذیرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان همکاري و تعامل رسانه ها با پليس را در پيشگيري از بسياري آسيبهاي اجتماعي تاثير گذار ارزيابي کرد و گفت: يک اقدام فرهنگي خوب و شايسته در صدا و سيما در خصوص آسيبهاي اجتماعي مي تواند در پيشگيري از بسياري از ناهنجاريها موثر باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا