یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئيس پليس امنيت عمومي استان از دستگيري فردي که با راه اندازي يک گروه در شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه اقدام به بارگزاري فيلم هاي مستهجن و غيراخلاقي مي کرد خبر داد.
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضارضايي" درباره اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش هاي متعددي مبني بر اينکه فردي با راهاندازي يک گروه از طريق شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه اقدام به بارگزاري تصاوير و فيلم هاي غيراخلاقي کرده است بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ رضايي ادامه داد: با شروع تحقيقات ماموران پليس، مشخص شد که اين فرد گروهي را با نام "برو تو 20+" راهاندازي کرده و اقدام به انتشار فيلمها و تصاوير مستهجن و غيراخلاقي کرده که نارضايتي تعدادي از خانوادهها را نيز در بر داشته است.
وي، ضمن اشاره به کار اطلاعاتي ماموران پليس و رديابي و شناسايي فرد موردنظر گفت: متهم 24 ساله به هويت "م.چ" در عمليات ضربتي و غافلگيرانه پليس دستگير و پس از انتقال به اداره پليس به انتشار فيلمها و تصاوير مبتذل و راه اندازي گروه غيراخلاقي در فضاي مجازي "تلفن همراه" اعتراف کرد.
رئيس پليس امنيت عمومي استان با بيان اينکه متهم براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد خاطرنشان کرد: خانواده ها بر رفتار و عملکرد فرزندان خود در شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه و فضاي مجازي، نظارت لازم و کافي را داشته باشند تا زمينهي سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو از آنها فراهم نشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا