یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئيس پليس فتا استان از دستگيري فردي خبر داد که با تهديد يکي از شهروندان به انتشار تصاوير خصوصاش در فضاي مجازي، قصد اخاذي 180 ميليون ريال از وي را داشت.
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين رضايي" ضمن اعلام اين خبر گفت: چندي پيش بود که فردي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به پليس فتا مراجعه کرد و از تهديد يک خانم در فضاي مجازي مبني بر انتشار تصاوير خصوصي اش در شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه اعلام شکايت کرد.
شاکي در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: "مدتي بود که در فضاي مجازي با يک خانم رابطه دوستي برقرار کردم و او به بهانه ازدواج چندين تصوير خصوصي از من دريافت کرد و الان من را تهديد کرده چنانچه مبلغ 180 ميليون ريال به وي پرداخت نکنم تصاويرم را در فضاي مجازي منتشر خواهد کرد".
سرهنگ رضايي ادامه داد: کارآگاهان پليس فتا با انجام کار فني و اطلاعاتي متهمه را شناسايي، وي را دستگير و براي انجام بازجويي به اداره پليس منتقل کردند.
رضايي گفت: متهمه در بازجويي هاي اداره پليس به تهيه تصاوير خصوصي شاکي به بهانه ازدواج و تهديد وي به پرداخت مبلغ 18 ميليون تومان اعتراف کرد.
رئيس پليس فتا استان يزد در پايان افزود: شهروندان از ارسال تصاوير خصوصي خود در فضاي مجازي براي افراد ناشناس خودداري کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا