یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي استان ضمن اشاره به کشف 32 تن انواع موادمخدر از ابتداي سالجاري تاکنون گفت: اين ميزان کشفيات در مقايسه با سال گذشته افزايش 50 درصدي را داشته است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" در کميسيون مبارزه با موادمخدر استان ضمن تاکيد بر دستگيري معتادان متجاهر و تابلو گفت: دستگيري برهم زنندگان احساس امنيت شهروندان بخصوص معتادان به هروئين و شيشه بايد در دستور کار باشد.
وي، يکي از دغدغه مهم خانواده ها را بحث موادمخدر و معتادان برشمرد و افزود: تعداد بسيار زيادي از جرايم به خصوص جرم سرقت در ارتباط با موادمخدر و معتادان تابلو و ولگرد است.
کاکاوند ضمن اشاره به ماموريت هاي مختلف پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد در رابطه با برخورد و مقابله با سوداگران مرگ گفت: افرادي که سلامت خانواده ها و جامعه را به خطر مياندازند بايد بدانند که استان يزد محل امني براي جولان تبهکاران و قاچاقچيان موادمخدر نيست.
اين مقام ارشد پليس تصريح کرد: در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اطلاع رساني و همچنين آموزش همگاني به شهروندان ميتواند در خصوص پيشگيري و بروز ابتلا به اين جرم تاثيرگذار باشد.
فرمانده انتظامي استان ضمن اشاره به کشف 32 تن انواع موادمخدر از ابتداي سالجاري تاکنون خاطرنشان کرد: اين ميزان کشفيات در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش 50 درصدي را نشان ميدهد.
وي، ادامه داد: با تلاش شبانه روزي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان در مدت 11 ماهه سالجاري 40 باند تهيه و توزيع موادمخدر در يزد شناسايي و متلاشي و بيش از 400 دستگاه خودرو سبک و سنگين در اين زمينه نيز توقيف شده است.
سردار کاکاوند بر موضوع اجراي طرحهاي پاکسازي نقاط و محلات آلوده نيز تاکيد کرد و گفت: پليس بايستي بر اساس خواسته و نياز شهروندان، اجراي طرحهاي پاکسازي مناطق آلوده و همچنين کنترل و نظارت بر مجرمان سابقهدار را نيز در اولويت کاري خود داشته باشد.
وي، ماموريت پليس مبارزه با موادمخدر را ماموريتي سخت و دشوار برشمرد و افزود: همکاري شهروندان با پليس و همچنين همراهي و هم پوشاني همه دستگاهها و نهادهاي دخيل در امر امنيت در اين راه بسيار تاثيرگذار است.
فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه مبارزه بي امان با سوداگران مرگ را از اولويت هاي مهم و کاري پليس اين استان برشمرد و افزود: اميدواريم با تلاش ماموران پليس استان و همچنين همکاري مردم با نيروي انتظامي، شاهد ادامه روند مطلوب در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگيري قاچاقچيان موادمخدر باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا