یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي استان ضمن اشاره به افزايش 50 درصدي کشفيات انواع موادمخدر در سال جاري گفت: با تلاش ماموران پليس از ابتداي سال جاري تاکنون 33 تن انواع موادمخدر نيز کشف شده است. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سردار "ايرج کاکاوند" صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه ضمن اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتقاء احساس امنيت افزود: در بحث ايجاد امنيت، دستگاه هاي مختلفي وظيفه اين مهم را بر عهده دارند که پليس هم به مانند ساير دستگاه ها نقش موثر و کليدي را در ايجاد، حفظ و ارتقاء اين امنيت دارد.
وي ادامه داد: در اين حوزه نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتقاء احساس امنيت نيز بسيار مهم و کليدي است؛ خبرنگاران در خصوص اطلاع رساني وقايع و اتفاقات جامعه مي توانند به نوعي عمل کنند که اين احساس امنيت، خدشه دار نشود.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به حضور برخي از افراد هنجارشکن در سطح جامعه خاطرنشان کرد: اين خبرنگاران هستند که در کنار پليس مي توانند احساس امنيت را ارتقاء دهند و به نوعي موضوعات را واقع بينانه بررسي کنند.
اين مقام ارشد پليس هدف پليس و معاونت اجتماعي را همکاري با تمام اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رساني و آموزش در خصوص پيشگيري از جرم دانست و ادامه داد: در طول سال 94 تمامي خبرنگاران، صدا و سيما و مسئولان رسانه ها، پليس اين استان را در امر پيشگيري، آموزش و اطلاع رساني و همچنين ارتقاء فرهنگ ترافيک ياري کردند.
وي در ادامه به اقدامات و ماموريت هاي پليس اين استان در سال 94 اشاره کرد و گفت: پليس استان يزد بر اساس مطالبات و خواسته هاي مردم موضوعات امنيتي را دنبال کرده است که يکي از دغدغه هاي خاص شهروندان، بحث موادمخدر است که وجود اين معضل باعث شکل گرفتن ديگر جرايم نيز خواهد شد.
کشف 33 تن انواع موادمخدر در يزد
سردار کاکاوند يکي از اولويت هاي مهم پليس اين استان را موضوع موادمخدر عنوان کرد و افزود: با اقدامات همه جانبه ماموران پليس استان يزد ما شاهد افزايش 50 درصدي کشف انواع موادمخدر در سطح استان بوده ايم که اين ماموريت از موارد اثر گذار بر امنيت سطح کشور نيز بوده است.
وي ضمن اشاره به افزايش 17 درصدي انهدام باندهاي بزرگ واردکننده موادمخدر در استان يزد تصريح کرد: جمع آوري معتادان تابلو و ولگرد در سطح شهر از ديگر مواردي بوده که ماموران پليس اين استان اين ماموريت را به خوبي در سال 94 به سرانجام رساندند. 
رئيس پليس استان يزد با بيان اينکه از ابتداي سال جاري تاکنون کشفيات "هروئين" نيز افزايش 100 درصدي را داشته است خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پليس و انجام کار اطلاعاتي از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از 33 تن انواع موادمخدر در اين استان کشف شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا