یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" ماموران گشت يگانامداد شهرستان يزد يک سارق کيف شهروندان را دو ساعت پس از ارتکاب به سرقت، دستگير کردند.
 سرهنگ "منوچهرنصيري" فرمانده انتظامي شهرستان يزد در تشريح اين خبر گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر سرقت کيف دستي يکي از شهروندان در بلوار طالقاني شهر يزد، مراتب به تمامي گشتي هاي سطح شهر اعلام شد.
وي ادامه داد: عوامل گشت کلانتري و يگان امداد به صورت محسوس و نامحسوس گشت زني خود را در شهر آغاز کردند تا اينکه يکي از واحدهاي گشت يگان امداد در نزديکي ميدان آزادي به فردي حدودا 55 ساله مشکوک شد.
نصيري ادامه داد: ماموران پليس پس از بررسي مدارک شناسايي وي و در بازرسي از وسايل همراه اين فرد موفق به کشف شش ميلون ريال وجه نقد سرقتي و همچنين چندين قطعه چک سرقتي نيز شدند.
سرهنگ نصيري ضمن اشاره به اعتراف متهم به سرقت کيف دستي يکي از شهروندان گفت: با تلاش و تيزبيني ماموران گشت يگان امداد، سارق در دو ساعت پس از سرقت شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد به شهروندان توصيه کرد: از نگهداري کيف پول، موبايل و اموال باارزش خود در مقابل ديدگان افراد غريبه و ناآشنا خودداري کنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا