یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگيري اعضاي يک باند پنج نفره سرقت در شهر يزد و اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت خبر داد.
 سرهنگ "منوچهرنصيري" ، گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در اين ايام دستگيري سارقان در دستور کار تيمي از ماموران زبده و با تجربه ي پليس شهرستان يزد قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کرده و پس از بازنگري صحنه هاي سرقت متوجه شدند تمامي اين سرقت ها به يک شيوه و روش انجام شده است.
نصيري گفت: عوامل پليس با به دست آوردن اين اطلاعات به آلبوم مجرمان حرفه اي مراجعه و موفق شدند اطلاعاتي از چندين مجرم سابقه دار که قبلا نيز در امر سرقت فعاليت داشتند به دست آورند.
سرهنگ نصيري ضمن اشاره به کارهاي اطلاعاتي ماموران پليس و شناسايي محل اختفاي اعضاي اين باند سرقت گفت: روز گذشته ماموران پليس شهرستان يزد در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه تعداد پنج نفر از اعضاي اين باند را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد ضمن اشاره به اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت از منازل شهر يزد گفت: با دستور مقام قضائي، متهمان روانه زندان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا